Första träningen klar!

Häj.
..
Som jag just skrev på facebook, dagar som idag förstår man varför man håller på med den här sporten, fantastiskt kul att träna idag och bra gick det. Otroligt taggad för imorgon. Extra kul när man får ha rankad bib för första gången. Backen är ganska hård och ganska platt och ganska kort, det är mycket folk, mycket franskt brölande och mycket platta kickar.

..

Adam knockade sig själv i tid till att lunchen skulle börja, och har slagit bort en bit av tanden och sytt i hela tungan. Nu pratar han konstigt och kan knappt äta, men det ser ändå häftigt ut på nåt vis. Det blödde tydligen mycket i vart fall, får nog upp en bild på det senare.

..

Startnummer och andra roliga saker kommer senare, nu ska jag stretcha och lugna ner mig lite, jag vill bara ut i backen och åka mer.

..

Ludvig


Kommentarer
Postat av: kalven

nu har du ju stor text ludvig!!!

2011-12-20 @ 12:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0