Puder puder puder!!

Hejhoj!!
..
Fantastisk dag i backen, på alla möjliga sätt. Skidfilmsvängar, spontanvolter, rostiga gondoler och skäggiga liftvakter, en av de bästa dagarna jag någonsin haft på skidor. Adam har filmat en del så jag hoppas det kommer ut på hans blogg aroundadam.wordpress.com. Men jag har några bilder i vart fall.
..
..
View från lägenhet
..
..
View från liften
..
..
Jens valde fel jacka att köra puder med.
Efter några landingar såg han ut som en kringfarande snögubbe.
..
Tråkigt för de som inte hade sina saker, men imorn ska vi köra puckelpist istället så de behöver inte lida allför mycket. Bara att det missade en dag i paradise. Nu måste jag gå och köpa julklappar någonstans, fattade aldrig att det var så nära jul.
..
Glory man utd som förövrigt gick upp i ledning i PL idag, men det dröjer nog inte länge innan de är tillbaka som tvåa.
..
Hörs senare!
Ludvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0