Calgary tävling, + video

Hej!
..
Tävling imorgon och träningen har gått bra. Startnr för imorgon:
..
18. Julia Nilsson
29. Veronica Carlqvist
9. Per Spett
35. Ludvig Fjällström
39. Adam Gummesson
42. Emil Eriksson
44. Fredrik Säterberg
Finalen körs kl 21:30 svensk tid.
..
Bara tänka träning och göra samma sak igen, inga konstigheter. Vi ska dessutom hedra Sarah Burke och alla har små vita klistermärken på hjälmarna. Annars har vi tagit upp pluggandet efter semestern och hängt men några Canadians. Vi startade vårt eget land, Swanada. Jag fick äntligen upp första delen av mitt lilla videoprojekt och nu ska jag lyckas få in den i det här meddelandet. 
..
Det gick åt skogen, jag länkar istället, annars finns den på facebook.
..
..
Ludvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0