Holiday Inn, Montreal

Hej mitt i natten.
..
Klockan är snart elva på kvällen, men min kropp tror att den snart är fem. Jag är jättetrött. Sängarna är lika stora, upphöjda och oskönt bäddade som vanligt, det finns inga taklampor och eluttagen är märkligt ostrategiskt utsatta. Kanada är precis som vanligt. Det saknas bara sirap, men det kommer nog till frukosten imorn.
..
..
Idag har vi bara suttit på flygplan hela dagen. Blandat filmer med böcker, musik med barnaskrik och den ena plastiga maträtten efter den andra, men förutom att Jens väska stannade i Munchen gick allting som det skulle. På första flyget hade jag en tio månader gammal version av hur Gary Johnston ser ut i Team America, när han är förklädd terrorist och de har limmat in svart bommul på randon platser i ansiktet. Dessutom skulle knodda naturligtvis skickas mellan hon till vänster om mig och hon till höger om mig. Fantastiskt. Två rediga amerikanare (bilar) väntade på oss vid flygplatsen, och en lite mindre Kia. Efter att ha virrat runt lite vandrade vi in på hotellet och orkade knappt gå till restaurangen. Hade naturligtvis glömt att skatten aldrig ligger på priset och tänkte att här var det minsann billigt. Jo tack.
..
Tänkte skriva mer och ha fler bilder men jag orkar helt enkelt inte. Måste skriva den här meningen med ena handen och hålla ögonen öppna med den andra. Imorn ska vi ta våra bilar upp till Mt Gabriel och se vem som är mest jetlaggad. Tjingpaxx inte. Godnatt.
..
Ludvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0