Mt Gabriel

Hejsvejs
..
Vi har finbesök i rum 2415 av Mr. Kanada-Hugo, men dom pratar bara om skateboarding och jag fattar ingenting. Men vi är i Mt Gabriel, på samma gamla herrgårdshotell och snön slutar aldrig falla. Vi tränade igår och idag och här är Emil med hans nya swag-mössa från skistar.
..
..
Pucklarna är väldigt spetsiga och både hoppen bjuder på ordentligen flyg. Herr Bilodeau är tillbaka på touren och kör som aldrig förr. För Sverige går det över lag bra, förutom Jens som tog en brottningsmatch med en puckel och nyckelbenet fick ta skadan. Röntgenplåten är föga trevlig.
..
..
Freddan drog en fin krasch han med och jag jobbar på en liten film där den kommer visas för allmänheten. Plötsligt blev det nästan omöjligt att göra videoinlägg utan att vara wannabe-adam, så han får stå för häftiga lightingbolts och sånt, ja bara visar vart vi är och vad vi gör. Typ. Idag gick det bra, verkar bli backfull och backcross på tävlingen imorn. Spåren känns ganska lika, så jag hakar inte upp mig på vilket spår jag tilldelas, intalar jag mig. Såhär ser backen ut idag.
..
..
Så imorn smäller det. Tävling igen och jag känner mig redan nervös, kanske för att det gick bra idag. Fokus. Det går nog bra. Jesper har fört in en ny tradition att alla får ett uppdrag på kvällen, att kolla upp en viss information till dagen efter, och tillslut kommer vi vara otroligt allmänbildade. Än så länge vet jag att man får ha sex skott i ett jaktvapen, det är fem timmar från Lake Placid till New York och längs vägen ligger en outlet med 220 butiker. Bra början.
..
Jens åker nog hem imorn, Per har massor av snö i skägget, Julia tror att hon är med i Sagan om ringen och Adam vaknar för tidigt varenda dag. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer, jag vill bara ha mat. Men vi ska väl löpa först och stretcha lite, sen får vi se. Eventuellt kör jag upp startnr och liknande ikväll, annars önska oss lycka till för imorn. Över och ut.
..
Ludvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0