New York. Oh yeah.

Hej!
..
Tillbaka efter snabbt uppehåll i den stora staden. Tillbaka i fransktalande, dyra och kalla Montreal. Flyget mot Calgary lyfter om en timma. Men nu börjar jag få fart på kameran och bara internet vill så skickar jag upp några bilder, typ den här.
..
..
Vi började med att plocka upp Fys-Jannes fruga, sedan rullade vi i lagom hastighet ner mot New York. Väl där anslöt sig Mathilda, tillhörande Adam, och efter att packat in alla väskor på La Guardia Airport Hotel var vi redo att prova på den stora staden.
..
..
Sedan dess har vi gått väldigt mycket, åkt väldigt mycket taxi. Åkt en Limousine, gått på modernt museum, (knäppt), sjukt gammalt museum, (stort), gått på bio, ätit på en rad olika restauranger med olika nationaliteter. Spenderat ofantligt mycket pengar på div. kläder och andra värdsliga saker. Detta pågick från soluppgång till solnedgång och lite därimellan, ända tills sista kvällen när vi beslutade oss för att besöka det klassiska Broadway och Andrew Lloyd Webbers The Phantom of the Opera. Alltså hjälp mig. (Ja jag har just hittat hur man ändrar stil på texten). Men vilken musikal, och vilken upplevelse. Man vill byta karriär direkt alltså. Så tänker jag i och för sig varje gång jag har sett en musikal, men jag hade aldrig förstått att just denna var så bra. Musikstilen är väl kanske inget jag lyssnar på i vanliga fall, men skjut mig om jag inte slutar på eller bredvid den där scenen. Där är min framtid.
..
Var dålig på att fota när vi faktiskt gjorde något,
men det är väl coolt att åka tunnelbana också.
..
En annan stark upplevelse var såklart kyrkan vid Ground Zero. Adam och Mathilda var dessutom och såg Nuggets spöa Knicks på Madison Square Garden. Jag och Jeppe körde varsinn gaddnig, Emil glömde plånboken i en taxi och Fredrik vill absolut nämna sin Tröj-jacka som han köpte på 80% rea. Dessutom vill han nämna att vi var fyra killar och en tjej som gick på Victorias Secret. 
..
Nu sitter jag på en flygplats och följer Barca - Real på aftonbladet. Snart får vi flyga, men nu måste jag ta någonting att äta. Hörs mer senare!
..
Ludvig

Kommentarer
Postat av: Blom

Bild på tatueringen tack!

2012-01-26 @ 17:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0