Uråkningsångest

Godkväll önskar jag och Fredrik från rum 2031, Comfort Inn, Montreal.
..
Klassisk uråkningsångest har legat i luften i laget, efter både jag, Per och Adam inte är helt nöjda med insatserna vi gjorde under tävlingen. Mycket cred till Per såklart, som tangerade sitt personbästa, och tog sin bästa placering sedan 2007, en lysande sjätteplats. Kommentarer från Per hittar ni på www.skidor.com/freestyle. Tävlingens segrare var till ingens chock, Mikael Kingsbury, efter att ha slagit jänkaren Jeremy Cota i finalen. Det betyder att han har vunnit tre av tre tävlingar, och även på damsidan har amerikanskan Hannah Kearney tagit alla segrar. Det är spännande i toppen...
..
(Kameran dog självklart i backen, så jag tar bara den bästa bilden jag har på Per)
..
Själv visste jag knappt vad som hände, men i den efterföljande analysen kom vi fram till precis det jag var rädd för. It is all in my head. Det känns helt klart som att kapaciteten finns där, det är dags att sluta vara svensk och lagom och bara göra jobbet. Tur det finns fler chanser. Nästa kommer redan till veckan i Lake Placid, USA. Imorgon ska vi ta våra löjligt stora bilar och styra söderut, över gränsen till jänkarland och inta den gamla OS-byn, mer taggade än någonsin. Taggade på revansch, svett och ära. It aint over til' it's over.
..
Jag och Freddan har börjat tagga igång med filmen warrior. Riktigt bra, se den. Annars har vi vart på gymmet, haft reflektionsmöten och lämnat av Jens på flygplatsen. Jag försöker dessutom lära mig franska, och jobbar flitigt på min film, som jag nog tänker släppa när den här touren är över. Om jag bara kommer ihåg att filma tillräckligt mycket. Så back to work.
..
Ludvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0