Leaving for Sochi

Hej!
..
Okej, väskan är packad och jag är redo för att första gången i mitt liv krossa gränsen till Ryssland. Fördommarna är naturligtvis oändliga, men tror ändå det här blir väldigt kul. Anledningen till resan är såklart att backen kommer 2014 avgöra vem som får OS-guld, och det säger väl sig själv, att det är lättare att vinna i en backe man kört oftare.
..
Väckarklockan står på 03.45, skidorna slipade och högsta tänkbara laddning och taggning pågår för tillfället i mitt huvud. Träningen gick idag väldigt bra och därför hoppas jag verkligen att jag får göra mitt bästa åk när det väl är skarpt läge. Grattis också till Oscar Eriksson, och Felix Elofsson, som nu officiellt får åka med till JVM i Italien v.12 tillsammans med mig, Emil, Ricky och Fredrik. Men nu måste jag sova om jag över huvud taget ska komma upp inatt. Hörs på andra sidan gränsen. 
..
Ludvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0